FELICIA ANDREASSON - FOTO -

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Idunn hela helgen :P

Av Felicia Andreasson - 23 augusti 2009 17:50

Lör : I lördags så åkte jag ut tidigt till idunn med mamma & mille , mamma gick med mille på en prommis och då red jag idunn :P ridnigen gick jätte bra :D När jag va klar med allt så åkte vi hem och jag fixade mig eftersom vi skulle till mamma gruppen och äta middag :P

Sedan när vi kom hem till dom så började vi alla barn som va 95 och några som va några år mindre och då spelade vi cup kille mot tjejer och killarna van såklart :@ Sedan så åt vi middag och det vart grillat med mera :P efter att vi hade ätit klart så vart de ett stort snack med allt möjligt i bordet :P hehe. Sedan så fortsatte pratet utanför bordet och lite så. Sedan så var de efterätt och då var de prat ige :S så man kan säga att vi prata en hel del. Sedan när de vart mörkt så gick alla barn in och kollade på Vänner som va skit tråkigt :P hehe inte min typ av humor dirket. Sedan åkte vi hem :P och jag läste lite harry potter innan jag gick och la mig pga att grannen hade ganska hög musik :S


Sön: Idag åkte pappa , jag & mille ut till stallet tidigt , när vi kom fram till stallet så hämtade jag Idunn och hon stod såklart längst ner med lilla glittra :P hehe Sedan när jag fixade idunn va pappa på kantarell jakt :P och kom tillbaks när jag började rida och hjälpte till lite med en transport som va lite trasig tror jag :S Ridningen gick bra förutom att hon va lite envis och ville inte arbeta så mycket i slutet :P men annars så va hon jätte duktig. När jag var klar så sprang mille runt och lekte med Era hehe. När allt va klart och idunn i hagen så åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver ;)

// Felicia XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Andreasson - 1 februari 2012 22:26

jahapp.. då var det dags och byt blogg nu då. Lite synd men kommer länka den denna blogg på den nya.Så där kommer jag finnas nu istället!   NYA BLOGGEN!!!   KRAM FELICIA ...

Av Felicia Andreasson - 31 januari 2012 22:47

Snart så... Nu har jag äntligen beslutat tror jag, att jag ska byta över och blogga på blogg.se på grund av vissa anledningar. Känns som om det finns lite mer möjligheter på blogg.se m.m. Det som är dåligt med och byta är att jag har skrivit på den...

Av Felicia Andreasson - 31 januari 2012 22:40


Usch förskylningen blev bara värre idag :/ inte roligt!! Men klarade av dagens uppgifter iallafall :) vi stod hela dagen inne i labbet. Inte så mycket att berätta.. kanske kan lägga upp bilder någon gång på alla analoga bilder jag fotat.En bild som j...

Av Felicia Andreasson - 31 januari 2012 09:27

Här var det dålig uppdatering. Igår började vi iallafall med att arbeta med slutartid analogt och var ute och fotade. Fotade med Elin... SJUKT ROLIGT DE VAR ASSÅ! Idag ska vi framkalla alla bilder som vi fotade, hoppas jag inte dör haha.. har fått en...

Av Felicia Andreasson - 29 januari 2012 16:57


  - Gud vad jag saknar ridningen och sommar!! Idag har jag bara tagit det lungt, vart ute med hunden på skogspromis med mamma, fotat m.m. Så förhoppningsvis så kanske det kommer några bilder från fotograferingen i skogen och hemma lite senare! ...

Presentation

Följ mig via Bloglovin!

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

www.Feliciafoto.se

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards