FELICIA ANDREASSON - FOTO -

Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Bad på Idunn idag ;)

Av Felicia Andreasson - 5 juli 2009 19:50

 bad bilder med mig och idunn

Gick upp lite tidigare idag eftersom jag skulle få skjus av Ebba till stallet kl 10.00 så jag fixade lite matsäck innan jag for iväg till stallet :P När vi va i stallet så hängde jag med Ebba och hämta Gimlet och sedan så tog jag Idunn från stallet som va hur hungrig som helst. När vi hade betat klart så gick vi in och fixade hästarna och när vi kom ut va både jag & ebba full packad med en väska XD hehe de såg lite konstigt ut. När vi va helt klara så red vi ut med mig i täten vet inte hur många gånger hon hoppade till i början men lungnade sig efter ett tag. Efter en timme & en halv typ va vi framme vi badstället :P vi gick till vattnet så dom fick dricka de va nog bara idunn som ville dricka och gimlett tyckte de va läskigt. Sedan så åt vi och de va typ hästarna som hållde hela lunchen kan man säga.Vi hade två häst huvud över oss som tiggde :P hehe dom borde fatta att man inte ska tigga så. Sedan så badade vi eller de va jag och Idunn som  badade eftersom Gimlet vägrade gå i , hon skulle bara stå med fram hovarna i vattnet eller ingenting. Så Ebba fick rida lite på Idunn i vattnet istället för att bråka med Gimlet. Sedan så gjorde vi lite saker. Efter ett tag så red vi hem och de gick jätte bra :P När vi kom hem så fixade vi dom och släppte ut dom och åkte hem. Efter att mamma och jag släppt Ebba hemma oss henne så åkte vi till CIA och handlade hundmat , festing plockare & hundgodis. När vi kom hem så åt vi maten vi hade köpt på vägen hem. Och just nu så sitter jag här :P //Kram Felicia

 
 
Ingen bild

marre

5 juli 2009 21:09

hejhej :)
(jag har tagit bort min blogg), vist är det kul att bada med sin älsklings häst? :D
finns inget roligare en att bada med hästar!

 
Felicia

Felicia

6 juli 2009 13:30

Inget mer kan slå än att bada med sin älskling ponny ;) Hästar är de bästa som man kan bada med ;)!

Synd att du har tagit bort din blogg :( , varför?

http://feliciafotoo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Andreasson - 1 februari 2012 22:26

jahapp.. då var det dags och byt blogg nu då. Lite synd men kommer länka den denna blogg på den nya.Så där kommer jag finnas nu istället!   NYA BLOGGEN!!!   KRAM FELICIA ...

Av Felicia Andreasson - 31 januari 2012 22:47

Snart så... Nu har jag äntligen beslutat tror jag, att jag ska byta över och blogga på blogg.se på grund av vissa anledningar. Känns som om det finns lite mer möjligheter på blogg.se m.m. Det som är dåligt med och byta är att jag har skrivit på den...

Av Felicia Andreasson - 31 januari 2012 22:40


Usch förskylningen blev bara värre idag :/ inte roligt!! Men klarade av dagens uppgifter iallafall :) vi stod hela dagen inne i labbet. Inte så mycket att berätta.. kanske kan lägga upp bilder någon gång på alla analoga bilder jag fotat.En bild som j...

Av Felicia Andreasson - 31 januari 2012 09:27

Här var det dålig uppdatering. Igår började vi iallafall med att arbeta med slutartid analogt och var ute och fotade. Fotade med Elin... SJUKT ROLIGT DE VAR ASSÅ! Idag ska vi framkalla alla bilder som vi fotade, hoppas jag inte dör haha.. har fått en...

Av Felicia Andreasson - 29 januari 2012 16:57


  - Gud vad jag saknar ridningen och sommar!! Idag har jag bara tagit det lungt, vart ute med hunden på skogspromis med mamma, fotat m.m. Så förhoppningsvis så kanske det kommer några bilder från fotograferingen i skogen och hemma lite senare! ...

Presentation

Följ mig via Bloglovin!

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

www.Feliciafoto.se

Länkar

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards